طرح ملی « ایران قوی» گامی در جهت انسجام بخشی فعالیت های کانون های مساجد است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اجرای طرح ملی فهما در قالب طرح « ایران قوی» گفت: این طرح گامی در جهت انسجام بخشی فعالیت های کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفرسالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در بازدید محمد علی طالبی، استاندار و مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی یزد از کانون فرهنگی هنری غدیر شهر یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما ویژه کانون های مساجد کشور گفت: در سال گذشته رویداد ملی فهما توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد راه اندازی شده تا فعالیت مساجد ساماندهی پیدا کند که در سال گذشته نیز 25 هزار کانون فرهنگی هنری شرکت کردند که خوشبختانه کانون های استان یزد نیز توانستند در این رویداد ملی خوش بدرخشند.

وی افزود: در بین کانون های کشور سه کانون از استان یزد توانستند در بین ده کانون برتر کشور قرار گیرند و کانون غدیر یزد و کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانستند رتبه های اول و دوم کشور را به خود اختصاص دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: در فاز دوم طرح ملی فهما تمام فعالیت های ما در 3 شبستان و 12 رواق و در مجموع 50 فعالیت ساماندهی شده است که امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته فعال عمل کنیم.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: ما در استان بیش از 880 کانون فرهنگی هنری داریم که به دلیل کمبود بودجه به خوبی نتوانستیم حمایت های مادی از آنها داشته باشیم اما امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در مسیر حمایت از کانون ها و برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری در تمامی نقاط استان حرکت کنیم

وی ادامه داد: ما در دوردست ترین نقاط استان توانسته ایم کانون های مساجد را فعال کنیم که امیدواریم با حمایت های مسئولان در جهت انجام فعالیت های متعدد فرهنگی و اجتماعی ین کانون ها را فعال تر از گذشته داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در سال جاری نیز طرح ملی فهما در قالب ایران قوی فعالیت های خود را دنبال می کند که ما معتقدیم این طرح می تواند گامی در جهت ساماندهی و انسجام بخشی بیشتر فعالیت کانون های مساجد در سطح استان و کشور باشد.

در ادامه این مراسم توضیحاتی در خصوص فعالیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در زمینه ایران قوی ارائه شد.

 

کد خبر 1004814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha