۲ اثر نمایشی جشنواره تئاتر به روی صحنه می رود

همزمان با دومین روز از اجرای جشنواره تئاتر خراسان شمالی، دو اثر نمایشی این جشنواره در اسفراین به روی صحنه می رود.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از 26 تا 28 آذر در شهرستان‌های اسفراین و بجنورد برگزار می شود، اظهارکرد: امروز و در دومین روز از اجرای این جشنواره، دو اثر نمایشی در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین اجرا می شود.

 

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: اثر نمایشی «دردسرهای مرد مرده» به نویسندگی «کامران شهلابی» و کارگردانی «مخدره شفیعی راد» و هنرنمایی «محمد رضا علایی»، «امین محمدی»  و «الهام  علی زاده » که کاری از گروه «دلکوک» به شمار می رود، صبح امروز ساعت 10 و 30 دقیقه، اجرای خود را آغاز کردند.

 

 

وی بیان کرد: «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» و نویسندگی «حنا مقامی مقیم» هم عصر امروز ساعت 17 در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین به روی صحنه می رود.

 

 

پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با رقابت 6 اثر نمایشی راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره از روز گذشته چهارشنبه به میزبانی شهرستان اسفراین آغاز شده که آثار نمایشی را «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» به عنوان هیئت داوران ارزیابی می کنند.

 

 

این جشنواره تا 28 آذرماه ادامه دارد که به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تماشای آثار برای هیئت داوران و عوامل گروه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان در دو شهرستان اسفراین و بجنورد امکان پذیر بوده و در نهایت بیست و هشتم ماه جاری آثار برگزیده از سوی هیئت داوران اعلام خواهد شد.

 

 

نمایش «میراث» به کارگردانی «محمود آزاد»، «عامدانه، عاشقانه» به کارگردانی «علی کاملی»، «درد سرهای مرد مرده» به کارگردانی «مخدره شفیعی»، «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور»، «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «نوه بچه شوفر» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار» 6 اثر رقابتی در جشنواره تئاتر خراسان شمالی است.

 

 

 

کد خبر 1004822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha