آتش سوزی چوکا مهار شد

مهر بخش گفت: بامداد امروز یکی از انبارهای عمومی مجموعه بزرگ شرکت چوکا اسیر شعله های آتش شد و خساراتی به‌همراه داشت که در دست بررسی است.

«​مهدی مهربخش بهمبری» امروز (پنج‌شنبه، ۲۷ آذر ) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در رضوانشهر با اشاره به آتش سوزی یکی از انبارهای عمومی مجموعه بزرگ شرکت چوکا و بیان اینکه خوشبختانه هیچ خللی بر روند تولید وارد نشده است اظهار داشت: سحرگاه امروز با اعلام حریق در یکی از انبارهای این شرکت با واکنش به موقع آتش نشانی شرکت و نیروهای آتش نشانی شهرهای رضوانشهر، پره سر و ماسال، شاندرمن، تالش‌، اسالم ‌و انزلی آتش مهار و کنترل شد.


مدیر روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) رضوانشهر علت این حریق را نوسانات برقی اعلام و تاکید کرد: حادثه مذکور تلفات جانی نداشته و میزان خسارت در دست بررسی است.


وی خاطر نشان کرد: از همان ساعات آغازین فرماندار و دیگر اعضای شورای تأمین رضوانشهر در محل حضور یافته و اوضاع را کنترل کردند.

 

گفتنی است، صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در سال ۱۳۵۲ طراحی و در سال ۱۳۵۷ به بهره برداری رسید . ۴۰۰ هزار هکتار از جنگل های گیلان با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار متر مکعب چوب، حوزه تأمین چوب و منابع اولیه این کارخانه با هدف تولید ۱۵۰ هزارتن کاغذ در سال است.

کد خبر 1004838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha