۱۴۶۳۲مورد مثبت بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند

دانایی گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۴۶۳۲مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛« نوید دانایی» در گفتگو با خبرنگاران از شناسایی وبستری شدن  ۹بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبردادوگفت: شمار مبتلایان قطعی روزانه در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی سمنان، در راستای همکاری های مردمی در اجرای طرح محدودیت های کرونایی و تلاش مستمر مدافعان سلامت، تک رقمی شد.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه  اشاره داشت وافزود: بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۴۶۳۲مورد مثبت بیماری کرونا شناسایی شده اند.

 

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۵ الی ۲۶ آذر ماه سال جاری) براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان های تابعه دانشگاه شناسایی و در مراکز درمانی بستری شدند .

 

دانایی از افزایش مبتلایان قطعی ۶شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۸۶ نفر رسیده است و ۱۰ هزار و ۵۴۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ابراز خرسندی از اینکه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه به سه هزار و ۴۲۹ نفر رسید تصریح کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰۳نفر فوت شدند.

کد خبر 1004846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha