پوشش بیمه ای در تمام فعالیت های شبکه حمل و نقل گسترش یابد

رضایی کوچی گفت: لازم است پوشش بیمه ای در تمام فعالیت های شبکه حمل و نقل گسترش یابد تا حرکت و فعالیت تلاش گران این عرضه را مضاعف کند.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروزه، صنعت حمل و نقل، نفش مؤثر و فوق العاده ای درثبات، توسعه و رونق اقتصادی کشور بر عهده دارد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: شادابی و طراوت تمام بخش های این شبکه، اعم از حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی در حل مشکلات معیشتی و روانی معاملات و مراودات بسیار تاثیر گذار است و امنیت اقتصادی و روانی جامعه را تأمین می کنند.

 

وی با تاکید بر ضرورت توسعه شبکه راه های کشور، تصریح کرد: ضروری است که برابر خواست و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیازهای مردم، شبکه راه های کشور توسعه یابند.

 

رضایی با تاکید بر اینکه شبکه راه های کشور باید مجهز به ملزومات وابسته به خود شوند تا سهم بیش تری از بازار حمل و نقل بین المللی را به خود اختصاص دهند، خاطرنشان کرد:‌ همچنین لازم است پوشش بیمه ای  در تمام فعالیت های شبکه حمل و نقل گسترش یابد تا حرکت و فعالیت تلاش گران این عرضه را مضاعف کند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان روز ملّی حمل ونقل را به عموم فعالان و صحنه گردانان این بخش سود آور ملی به ویژه رانندگان فداکار که مخصوصا در این دوران سخت کرونایی، جانفشانانه در حال خدمت رسانی به هم وطنانمان هستند، تبریک و شاد باش گفت.

کد خبر 1004891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha