شورای فرهنگ عمومی پارلمان فرهنگی شهرستان‌ها است

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی فقط محل بیان درد و مشکلات نیست، گفت: مشکلات در کارگروه های شورای فرهنگ عمومی مطرح شود و درمان و راه حل پیشنهاد شده در کارگروه ها، توسط شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوئین میاندشت ضمن تقدیر از جامعه پرستاری به دلیل ایجاد امنیت سلامت در جامعه، گفت: وظیفه شورای فرهنگ عمومی، رصد، پایش و پژوهش در خصوص وضعیت کنونی شهرستان است و این شناخت که در عرصه های سخت افزاری، نرم افزاری و برنامه ریزی کسب می شود، می تواند هدف گذاری و ریل گذاری برای فرهنگ را صورت دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر این موضوع که شورای فرهنگ عمومی پارلمان فرهنگی هر شهرستانی است و همه رویدادهای فرهنگی شهرستان در این شورا شکل می گیرد، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی در تعریف جدید، دارای ۹ کارگروه است که در آن برای دستگاه های عضو مطابق با ماموریت سازمانی در دستگاه فعالیت تعریف شده است که نتیجه کارگروه ها، کارکرد محور کردن شورای فرهنگ عمومی است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی فقط محل بیان درد و مشکلات نیست، اظهار امیدواری کرد: مشکلات در کارگروه های شورای فرهنگ عمومی مطرح شود و درمان و راه حل پیشنهاد شده در کارگروه، توسط شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به تشکیل کارگروه فضای مجازی در دو سال اخیر، از آموزش سواد رسانه ای در سطح مدیران و سپس رده های بعدی خبر داد و یادآوری کرد: مسجد به عنوان یک پایگاه مردمی می تواند در بخش هایی که دولت نمی تواند ورود کند، با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی وارد شود و رفع مشکل کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان افزود: پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد دو پایگاه فرهنگی و مردمی هستند که در روستاها می توانند به مردم خدمات ارائه دهند و طرح موفق محله ور سلامت نمونه این همکاری ها و بهره برداری ها است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان بوئین میاندشت با هدف رفع مشکل اشتغال و خدمت بیشتر دستگاه ها به مردم تاکید کرد./

کد خبر 1004896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha