پیشتازی فارس در زمینه اشتغال برای مددجویان مبتلا به اعتیاد

مدنی گفت: استان فارس در زمینه اشتغال برای مددجویان مبتلا به اعتیاد پیشتاز است و ایجاد اشتغال از اولویت های مراکز جامع مقابله با اعتیاد بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فاطمه رضوان مدنی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در یک نشست مجازی و با حضور مدیرکل و معاون پیشگیری بهزیستی فارس گفت: به معتادان تحت پوشش بهزیستی، تسهیلات در قالب وام کم کارمزد ارائه خواهد شد و 50 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد برای این افراد در نظر گرفته شده است.

معاون امور پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی افزود: ایجاد اشتغال از اولویت های مراکز جامع مقابله با اعتیاد بهزیستی است و جلسات اشتغال نیز به طور مداوم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برای مددجویان مبتلا به اعتیادی که پس از چهار ماه اقامت در مراکز، منزل و شغل نداشته نباشد، شغل ایجاد می شود.

رضوان مدنی اعلام کرد: در نیمه نخست دیماه جاری یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در هر استان نیز افتتاح خواهد شد.  

وی از پیشتازی استان فارس در زمینه اشتغال برای مددجویان مبتلا به اعتیاد خبر داد و عنوان کرد: به هر تعداد مددجو با تایید بهزیستی فارس امکان ارائه وام وجود داشته و محدودیتی وجود ندارد و برای اشتغال فردی 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی و هفت سال بیمه خویش فرما ارائه می شود.

«محمدصادق کشفی نژاد»، مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست مجازی خبری گفت: در مرحله اول کمک به مددجویان بهزیستی برای 30 میلیون افراد آسیب دیده از کرونا از شامگاه 27 آذر ماه واریز می شود.

کد خبر 1004897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha