مشکلات ۶واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت

رئیس سازمان صنعت ومعدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بدنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان مشکلات ۶واحدتولیدی دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

«داوود شهرکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: مشکلات 6 واحد تولیدی در شهرستانهای زابل ، نیمروز ، زاهدان و چابهار که 3 واحد مربوط به شهرستان زاهدان است، مورد بررسی قرار گرفت. 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی، تامین مواد اولیه، تامین زیرساخت های موجود برای واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه بازارفروش داخلی و خارجی محصولات تولیدی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است.
 

وی تصریح کرد: مالیات، جرایم دیرکرد و معوقات اقساط بانکی، تامین اجتماعی از جمله مشکلات مطرح شده توسط صاحبان  این واحدهای تولیدی است

 

رییس سازمان صمت استان گفت: طی سالهای گذشته واحدهای مختلفی به دلایل متعدد دچار مشکل شده بودند که مشکلات آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مورد بررسی قرار گرفته است و پس از رفع مشکلات ایجاد شده به چرخه تولید و اقتصاد استان بازگشته اند.

 

 شهرکی افزود:  بر اساس پیش بینی ها باید  در سال جاری ۳۰ واحد راکد استان احیا و حداقل ۴۰ واحد هم افزایش ظرفیت پیدا کند.

کد خبر 1004999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha