مسابقه قرآنی احسن الحدیث برگزار می شود

حمادی از برگزاری مسابقه قرآن احسن الحدیث با محوریت قرائت تقلیدی قرآن کریم ویژه قاریان نوجوان و بزرگسال خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آیات ۵۴ تا ۵۸ سوره فرقان، با صدای استاد شعبان عبدالعزیز را تقلید کنند.

«یوسف حمادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی ۱۰ محفل انس با قرآن در شهرستان سوسنگرد و روستاهای حومه آن برگزار می شود که این محافل از ابتدای دی ماه آغاز و همزمان با شب شهادت این شهید والامقام به پایان می رسند.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان از برگزاری مسابقه قرآن احسن الحدیث با محوریت قرائت تقلیدی قرآن کریم ویژه قاریان نوجوان و بزرگسال خبر داد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آیات ۵۴ تا ۵۸ سوره فرقان، با صدای استاد شعبان عبدالعزیز را تقلید کنند.

 

وی با بیان اینکه داوری مسابقات در دو مقطع سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا صورت می‌گیرد و مسابقات در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود اضافه کرد: شرایط ضبط اثر و ارسال آن به صورت ضبط ویدیویی در حالت افقی است، همچنین ضبط تلاوت با سیستم صوتی یا بدون سیستم صوتی بلامانع است.

 

حمادی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان آثار خود را به پیام‌رسان سروش یا تلگرام به شماره تلفن ۰۹۱۶۰۲۸۶۵۷۸ ارسال کنند ادامه داد: شرکت کنندگان پس از ارسال فایل ویدیویی، تلاوت خود را با هشتگ (#قرآن_احسن_الحدیث) و تگ کردن صفحه مجازی مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت آزادگان در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند.

 

وی مهلت ارسال آثار را از ۲۶ آذرماه تا ۵ بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: داوران مرحله مجازی (مقدماتی) مجید آذربو و ناصر دغاغله هستند که آثار را از ۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه داوری می‌کنند، بعد از داوری آثار مجازی برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مرحله حضوری رقابت‌ها، در سوسنگرد دعوت خواهند شد. 

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت آزادگان در پایان یاد آور شد: ۲۰ بهمن‌ماه مرحله حضوری مسابقات قرآن احسن الحدیث به میزبانی شهر سوسنگرد برگزار می‌شود که این مرحله را مهدی دغاغله، قاسم بوستانی، ناصر دغاغله و مجید آذربو داوری خواهند کرد.

 

کد خبر 1005006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha