شرحی بر زندگانی «حضرت محمد (ص)» در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد

شرحی بر «زندگانی حضرت محمد (ص)»، بخشی از کتاب سیری در سیره نبوی، نوشته شهید آیت الله مطهری از انتشارات صدرا در راستای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شرحی بر «زندگانی حضرت محمد (ص)»، بخشی از کتاب سیری در سیره نبوی، نوشته شهید آیت الله مطهری از انتشارات صدرا در راستای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: کتاب حاضر بخشی از کتاب سیری در سیره نبوی اثر استاد شهید آیت‌اللّه‌ مطهری است که نظر به درخواست های مکرر علاقه ‌مندان آثار آن اسلام‌شناس عظیم‌الشأن به صورت مستقل نیز منتشر می‌شود.

 

وی ابراز کرد: این کتاب شامل یک سخنرانی درباره تاریخچه زندگانی پیامبر (ص) به طور خلاصه، با زبان ساده و نیز تحلیل سخنانی چند از آن حضرت، به ضمیمه ترجمه صد سخن از آن بزرگوار است، ترجمه صد سخن نیز توسط استاد شهید انجام شده که توضیح چگونگی آن در کتاب سیره نبوی آمده است.

 

کیوانی گفت: این اثر شامل یک سخنرانى درباره تاریخچه زندگانى پیامبر (ص) به طور خلاصه و با زبان ساده و نیز تحلیل سخنانى چند از آن حضرت، به ضمیمه ترجمه صد سخن از آن بزرگوار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی، آشنایی با ناشران، نویسندگان و کتاب های مفید و نیازسنجی مطالعاتی نوجوانان و جوانان از اهداف طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» است.

 

خاطرنشان می شود: در طرح ملی «ایران قوی» محوریت برگزاری برنامه های رواق کتاب بر عهده ستاد فهمای استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1005017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha