۲۵۱ نفر توسط نجاتگران هلال احمر در خوزستان امدادرسانی شدند

خدادادی از ادامه امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: ۲۵۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شدند.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در تشریح فعالیت‌های امدادی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از بارش‌های شدید برف، باران و تگرگ در خوزستان اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان علاوه بر اقدام جهت ارزیابی مناطق تحت تاثیر این بارش ها در شهرستان های اهواز، رامهرمز، ایذه، لالی، مسجدسلیمان، شوشتر و باغملک به امدادرسانی افراد متاثر از آبگرفتگی ها و گرفتارشدگان در کولاک و برف پرداختند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تاکنون ۲۵۱ نفر توسط نجاتگران این جمعیت مورد امدادرسانی قرار گرفته و ۹۰ خودروی گرفتار شده در مناطق آب گرفته و کولاک رهاسازی شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف و ایجاد کولاک در مناطق تاراز شهرستان اندیکا و منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک ۳۴ نفر نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.

 

خدادادی در ادامه از حضور عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر در روستای پاماله شهرستان ایذه جهت امدادرسانی و عملیات آواربرداری یک باب منزل مسکونی که دچار ریزش آوار شده است سخن گفت و اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد. 

 

وی همچنین از ادامه عملیات جستجو و نجات در منطقه شیخ مندلی شهر مسجدسلیمان جهت یافتن فردی گمشده خبر داد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان ضمن توصیه به هم استانی های عزیز بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در شرایط نامساعد جوی، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، از عزیزانی که منازلشان از استحکام مناسبی برخوردار نیست، خواست نسبت به جابه‌جایی افراد خانواده و لوازم خانه به مناطق ایمن اقدام کنند.

 

کد خبر 1005022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha