ابتلای ۶۰ هزار پرستار به کرونا سند مجاهدت آنها در جبهه سلامت 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: امروز نیز مدافعین سلامت خصوصا پرستاران در جبهه سلامت نقش ایفا کرده و سند این مجاهدت این است که ۶۰ هزار پرستار به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ آذر حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: از سیره حضرت زینب (س) می توان درس صبر و استقامت، حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی، پیروی از ولایت، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم، دفاع از خون شهداء و پیام رسان آنها و درس پرستاری گرفت.




امام جمعه کهنوج از پرستاران و کادر درمان خصوصا در شرایط فعلی تشکر کرد و افزود: همان گونه که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ حماسه آفریدند امروز نیز مدافعین سلامت خصوصا پرستاران همین نقش را ایفا می کنند و سند این مجاهدت این است که 60 هزار پرستار به کرونا مبتلا شده و 100 نفر به شهاد ت رسیدند.






وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندر کاران مراسم سالگرد شهید سلیمانی اشاره، بیان کرد: سخنان رهبری بر ۲ محور اول ویژگی های سردار سلیمانی در کلام رهبری اعم از شجاعت، مقاومت، درایت، تبز هوشی، فداکاری، اهل تظاهر نبودن، اخلاص و اهل معنویت، بود و رهبری از مردم خواستند که با حضور گسترده در این سالگرد شرکت کنند.






حجت الاسلام افشارمنش با بیان این مطلب که محور دوم سخنان مقام معظم رهبری توصیه هایی خطاب به مسئولین بود، ابراز کرد: قوی شدن در کلیه ابعاد، عدم اعتماد به دشمن، حفظ اتحاد و تلاش برای خنثی کردن تحریم ها بود.


 

 



خطیب جمعه کهنوج به مشکلات شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: مسئولین در مورد زمین بیمارستان جدید پیگیری کنند تا به سرنوشت پادگان ارتش دچار نشود و با توجه به حجم محصولات جنوب کرمان لازم است برای حمل و نقل محصولات و کرایه ها تدابیر لازم اندیشیده شود.





وی در خاتمه تاکید کرد: ضروری است که مسئولین برای بازاریابی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی و تامین بذر گندم چاره اندیشی کرده و همچنین با توجه به فصل زمستان باید برای جلوگیری از بروز سیلاب تدبیر کنند.

کد خبر 1005035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha