توزیع ۸۱ بسته معیشتی در روستای کوهستان بهشهر

عباسی از توزیع ۸۱ بسته معیشتی در روستای کوهستان بهشهر در قالب طرح سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این بسته ها در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

« میمنت عباسی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ادامه کمک‌های مومنانه به منظور تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و اقلام معیشتی خانوارهای نیازمند، طرح بزرگ شهید سلیمانی با قوت اجرایی شده است.

 

مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر افزود: مشارکت و حضور بی ادعای مردم روستای کوهستان و ارسال کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی موجب شد تا در دوران کرونا خدمات شایسته و خوبی به نیازمندان ارائه شود.

 

وی با اعلام اینکه در این دوره از کمک های مومنانه در قالب طرح سردار شهید سلیمانی، 81 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش 500 هزار تومان در بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر توزیع شد، یادآور شد: همچون همه دوره ها در این موج بیماری کرونا نیز در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خدمات خوبی ارائه خواهیم داد.

 

عباسی با اشاره به توزیع بسته ها و سبد کالا در ماه رمضان امسال و در اولین دوره کمک های مومنانه خاطر نشان کرد: با محوریت مسجد و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه  روستایی، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شیوع بیماری ویروس کرونا اجرا شد که  بیش از 500 بسته کالا و غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر افزود: در ماه رمضان امسال، در قالب رزمایش کمک مومنانه، بیش از 400 بسته معیشتی، 170 پرس غذای گرم  با هزینه 200 میلیون تومان بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر به همت خیران و بسیج خواهران و برادران روستای کوهستان در بین افراد نیازمند توزیع شد و در هفته بسیج هم بسته های معیشتی در بین افراد توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: تلاش برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در دوران کرونا، همت و تلاشی مثال زدنی بود که با حضور خواهران بسیجی پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان بهشهر در این دوره از رزمایش مواسات اجرایی شد و تا پایان ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

 

عباسی یادآور شد: همه گیری این ویروس با وجود آثار و خسارات زیان‌باری که به همراه داشت؛ فرصت‌های قابل توجهی نیز در جامعه ایجاد کرد تا شاهد توسعه فعالیت‌های نیکوکارانه مردم و خیرین برای تامین معیشت نیازمندان باشیم.

 

کد خبر 1005048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha