انقلاب اسلامی به دنبال نجات انسان ها از بردگی استکبار جهانی است 

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: تفکر انقلابی می گوید؛ انسان باید شرایط جهان را بشناسد و برای بر هم زدن معادلات استکبار جهانی اقدام کند، انقلاب آمده تا استکبار جهانی را زیر قدم های خود له کرده و انسان ها را از بردگی استکبار نجات دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ آذر حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: آیت الله مجتهدی فرمودند؛ ۲ چیز گناه را نابود می‌کند، اول بیماری است زیرا صبر در بیماری موجب نابودی گناه است و دوم سجده طولانی است که همانا توفیق الهی برای آمرزش گناهان است.







امام جمعه جیرفت بیان کرد: از جمله عوامل تشکیل دولت اسلامی، درک صحیح جامعه از دین است و از جمله عوامل عدم تشکیل دولت اسلامی، عدم درک صحیح جامعه از دین است.






وی ابراز کرد: ثروت در اسلام هم ممدوح و هم مذموم است، اگر نیت انسان در کسب و مصرف ثروت، مبتنی بر تقوا باشد، این ثروت ممدوح است و اگر نیت انسان در تولید و مصرف ثروت، مبتنی بر لجام گسیختگی باشد، این ثروت مذموم است.







حجت الاسلام سعادت فر با بیان این مطلب که مطابق قرآن، نعمت های الهی مختص مومنین بوده و  مرز بین سعادت و شقاوت، تقوا است، اظهار کرد: ثروت حلال، مال انسان های مومن است تا با آن ثروت، فقرزدایی کرده و زمینه ساز صبح ظهور امام زمان (عج) شوند.








خطیب جمعه جمعه جیرفت با اشاره به این که ثروت، در دست لیبرال ها، عامل فساد و نابودی است، اضافه کرد: امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید؛ خدایا تو می دانی که تلاش من برای رسیدن به قدرت به دلیل اجرای احکام دین و فقر زدایی از جامعه است.







وی تصریح کرد: اگر ثروت در اختیار انسان‌های غیر مومن قرار گیرد، شیطان ۴ وسوسه برای انسان ایجاد می کند؛ اولین وسوسه شیطان در بحث توحید و دومین وسوسه برای انسان غیر مومنی که ثروت در اختیار دارد بخل در انفاق است تا این که خمس و زکات را نپردازد و سومین وسوسه، فخر فروشی به واسطه مال است و چهارمین وسوسه شیطان آن است که انسان غیر مومن ثروت را با اسراف و ولخرجی به فساد می کشاند.







حجت الاسلام سعادت فر خاطرنشان کرد: دوگانگی مورد تایید دین، قدرت و عدم قدرت نیست، بلکه بایستی بدانیم که دنیای آباد همراه با آخرت آباد امکان دارد و تنها دوگانگی مورد تایید دین، دوگانگی تقوا و بی تقوایی است.







امام جمعه جیرفت ادامه داد: یکی از دوگانه های نادرست، دوگانگی ثروت و فقر است و لیبرال‌ها ثروت را عدم معنویت و فقر را همراه با معنویت نشان داده‌اند.


 




وی تاکید کرد: یکی از تفکرات موجود در جامعه این است که انسان باید شرایط جامعه را بشناسد و بر اساس آن حرکت کند و ملاک رشد و پیشرفت در دنیا، به رسمیت شناختن استکبار به عنوان کدخدا است که بدانید این تفکر، تفکر غرب‌گرایان و لیبرال ها است.







حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: تفکر انقلابی می گوید؛ انسان باید شرایط جهان را بشناسد و برای بر هم زدن معادلات استکبار جهانی اقدام کند، انقلاب آمده تا استکبار جهانی را زیر قدم های خود له کرده و انسان ها را از بردگی استکبار نجات دهد.







خطیب جمعه جیرفت اضافه کرد: انقلاب اسلامی آمده تا به آمریکا سیلی بزند نه لبخند، انقلاب می‌گوید؛ هیئت حاکمه آمریکا، قاتل سردار سلیمانی و فخری‌زاده است و بنابراین باید به دنبال قوی شدن باشیم.
 

 

 




وی یادآور شد: رهبری در فرمایشات اخیرشان بر حمایت از دولت و مسئولین تا مادامی که به اهداف ملت پایبند باشند و در نکته بعدی به وحدت تاکید کردند بنابراین ملت مومن از دولت می‌خواهد تا با تبعیت از مصوبات مجلس با اقدام قانونی، زمینه وحدت بین قوا در مسیر خدمت رسانی به مردم را فراهم کند.






حجت الاسلام سعادت فر در خاتمه از مسئولین خواست تا نسبت به رفع کندی گازرسانی و مشکلات توزیع نفت رسیدگی کنند.

کد خبر 1005052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha