مرتفع شدن مشکل آب ناحیه صنعتی سوران سیستان و بلوچستان

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: رفع مشکل آب ناحیه صنعتی سوران سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» اظهار داشت: در نشست با فرماندار منطقه سیب و سوران راه های برون رفت از مشکل آب ناحیه صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد با پیگیری مجدانه این موضوع مرتفع شود.

 

وی افزود: علاوه بر این بر اساس مطالعات صورت گرفته در خصوص ظرفیتهای منطقه سوران و باغات خرما و تنوع این محصول در منطقه مذکور  و همچنین آغاز کار طرح خوشه کسب و کار خرمای سراوان پیشنهاد داده شد که فرمانداری سوران بسته ها و مشوق های سرمایه گذاری در خصوص جذب سرمایه گذار در زمینه بسته بندی خرما ،فرآوری خرما و تولید الکل از خرما را در دستور کار خود قرار دهد.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: در خصوص  استقرار واحد های تولیدی گیاهان دارویی ، محصولات فراوری شده از مرغ  و  ساخت تانکرهای آب نیز پیشنهاداتی ارایه شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مهندس راشکی خاطر نشان کرد:ناحیه صنعتی سوران با گستره 45 هکتار و فاز عملیاتی 41 هکتار که در کیلومتر 30 سراوان سوران واقع شده است یکی از ظرفیتهای صنعتی خوب در این منطقه به شمار می رود.
وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد 52 فقره قرار داد با سرمایه گذاران و کار آفرینان برای ایجاد واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی منعقد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد 20 واحد تولیدی نیز با سرمایه گذاری 137 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 176 نفر بر اساس پروانه بهره برداری در این ناحیه صنعتی بهره برداری شده است که 9 واحد مربوط به صنایع فلزی ، 5 واحد صنایع غذایی و آشامیدنی ،3 واحد تولیدی کانی غیر فلزی و یک واحد در دسته صنایع سلولزی قرار دارد.

کد خبر 1005053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha