برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای سردار دل ها در آستارا

عاطفی از برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آستارا خبر داد.

«قربانعلی عاطفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: مسابقه دلنوشته ای برای سردار دل ها به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا افزود: به سه دلنوشته برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی از برگزاری پویش مردمی سپاس به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: همشهریان می توانند با ارسال پیامک به شماره۳۰۰۰۱۱۷۱ قدردان زحمات مدافعان سلامت باشند.

 

عاطفی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حماسه ۹ دی توسط کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) بندر آستارا اظهارکرد: به نفرات برتر مسابقه عکاسی نیز جوایز نفیس اهدا می شود.

 

وی افزود: افرادی که می خواهند در مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها و همچنین مسابقه عکاسی حماسه ۹ دی شرکت کنند باید دلنوشته و عکس های خود را به شماره ۰۹۳۸۴۹۹۶۹۵۳ در نرم افزار واتساپ ارسال کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک شهرک عباس آباد بندر آستارا خاطرنشان کرد: ۸ دی ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه دلنوشته ای برای سردار دل ها و مسابقه عکاسی حماسه ۹ دی است.

کد خبر 1005063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha