هنرمند دزفول جایزه‌ بهترین فیلم دانشجویی جشنواره‌ بین‌المللی هندوستان را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول فیلم‌ «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا جایزه بهترین فیلم دانشجویی دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک «Ahmedabad» هندوستان را دریافت کرد.

«نادر سعادتی‌فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در این جشنواره به آثار برتر در بخش‌های بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی فیلم کوتاه، بهترین مستند، بهترین کارگردان فیلم مستند، بهترین فیلم دانشجویی و همچنین جایزه‌ ویژه هیئت داوران جوایزی اهدا کرد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: در این بین فیلم «یک اتفاق کوچک» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا جایزه‌ بهترین فیلم دانشجویی این جشنواره‌ بین‌المللی را از آن خود کرد.  

 

وی تصریح کرد: فیلم «یک اتفاق کوچک» پیش از این علاوه بر حضور در بخش مسابقه جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی، تا به‌حال جایزه اول بهترین فیلم نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «Job Film Days» ایتالیا و نیز جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Avalonia» آمریکا را دریافت کرده و هم‌چنین در حال حاضر در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «FFTG Awards» آمریکا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شده است.

 

کد خبر 1005087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha