تعامل دستگاه‌ها و مجموعه حوزوی راهی برای حل مشکلات استان یزد

حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد اضافه کرد: تعامل دستگاه‌ها و مجموعه حوزوی راهی برای حل مشکلات استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی امشب در گردهمایی مجازی طلاب و روحانیون استان یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل بیشتر با دستگاه‌های استان و ظرفیت ائمه جماعات در استان یزد به شکلی عمل کنیم که بتوانیم نقش خود را در سطح استان پررنگ‌تر ایفا کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد اعلام کرد: مساجد، حسینیه‌ها، منابر در طول سال، ائمه جماعات در مدارس و دانشگاه‌ها و گروه‌های تبلیغی فرصت‌های بسیار مناسبی است که با همدلی بتوانیم بخشی از مسائل فرهنگی استان را حل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت یزد جهانی، افزود: در طول سال‌های گذشته که یزد به شهر جهانی تبدیل‌شده است، باعث شده تا در مسئله گردشگری شاهد حضور توریست‌های بیشتری به استان باشیم که فرصت مناسبی است تا از آن بهره‌مند شویم.

نجیمی اظهار داشت: برخی از مشکلات در استان وجود دارد که با تعامل بیشتر با دستگاه‌های استان بسیاری از این چالش‌های مرتفع سازیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد به نقش اثربخش طلاب و روحانیون در زمان کرونا اشاره و اضافه کرد: روحانیت در ایام کرونا خوب درخشید و فعالیت‌های اثربخش بسیار خوبی را انجام داد که ان‌شاءالله این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

وی اعلام کرد: امیدواریم با تشکیل اتاق‌های فکر، رابطه مجموعه‌های حوزوی و دستگاه‌های استان روزبه‌روز بیشتر شود و شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

کد خبر 1005125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha