فعالیت کانون فرهنگی هنری روح‌الله اندیمشک در طرح ایران قوی

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله اندیمشک از فعالیت این کانون در طرح ایران قوی خبر داد و گفت: این کانون در حال حاضر در استان خوزستان در رتبه نخست و در میان ۲۵ هزار کانون سراسر کشور نیز در جایگاه هفتم قرار دارد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی ارکان و اعضای کانون روح‌الله اندیمشک جهت کسب موفقیت در طرح ایران قوی اظهار کرد: این کانون در حال حاضر در استان خوزستان در رتبه نخست و در میان ۲۵ هزار کانون سراسر کشور نیز در جایگاه هفتم قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به اینکه ایستگاه صلواتی با هدف توزیع بسته‌های شکلات و ماسک رایگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) برپا می‌شود افزود: همچنین نورافشانی، پخش مولودی و توزیع فشفشه و بادبادک میان کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد.

 

وی از اجرای طرح «یلدا و سفره حاج قاسم» همزمان شب یلدا خبر داد و اذعان کرد: در راستای این طرح توزیع ماسک و خوراکی میان بچه‌های مسجد و توزیع بسته‌های معیشتی و کیک میان نیازمندان صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند یاد آور شد: این اقدامات با همکاری هیئت امنا مسجد امام خمینی (ره)، پایگاه مقاومت بسیج خواهران رضوان و هیئت بین‌الحرمین شهرستان اندیمشک انجام خواهند شد.

 

کد خبر 1005145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha