جمعه های مهدوی کانون آله طه به ایستگاه ششم رسید/تفرج نوجوانان کانون در منطقه زیبا و گردشگری«باغ سی سی»

کانون فرهنگی هنری آل طه شهر میناب در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، ویژه برنامه « جمعه های مهدوی » را در دستور کار خود قرار داده است و روز گذشته در ششمین هفته اجرای این برنامه، شماری از کودکان و نوجوانان را به اردوی یک روزه اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان میناب، تربیت نیرو و کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی یکی از مهمترین و اساسی ترین رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است و یکی از جدی ترین واحدهای پیش نیاز برای تربیت نیروی انقلابی آشنایی آنها با مباحث کلیدی اسلام ناب ازجمله بحث مهم مهدویت و انتظار است.

 

کانون فرهنگی هنری آله طه محله پشته مهنو شهر تاریخی و مذهبی میناب که در مسجد ولیعصر(عج) فعالیت می کند با راه اندازی هیات اندیشه ورز و تقویت ارتباطش با پایگاه مقاومت بسیج، ویژه برنامه « جمعه های مهدوی » را در دستور کار خود قرار داده است.

 

برگزاری کلاس های عقیدتی و تبیین مباحث مهم مهدویت و انتظار با بهره گیری از کارشناسان مجرب حوزوی و دانشگاهی در قالب اردوهای مفرح تفریحی گردشگری درون شهری از خلاقیت های تیم مدیریتی کانون فرهنگی هنری آل طه در جذب نوجوانان و جوانان به کانون و فراهم نمودن زمینه برای تربیت دینی آنان است.

 

« ایوب نعیمی »، مدیر کانون فرهنگی هنری آل طه گفت: سحرگاه روز گذشته(جمعه 28 آذر) 30 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون به همراه سه تن از کارشناسان مهدویت به منطقه زیبا و گردشگری « باغ سی سی » که در پشت سد استقلال شهر میناب قرار دارد، اعزام شدند.

 

 

وی افزود: ویژه برنامه « جمعه های مهدوی » کانون آل طه از شش هفته پیش آغاز شده که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان همراه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آله طه محله پشته مهنو شهر تاریخی مذهبی میناب ادامه داد: واکسینه کردن کودکان و نوجوانان در برابر توطئه های شوم دشمنان و تربیت نیرو و کادرسازی برای آینده انقلاب و نظام ازجمله اهداف اجرای این ویژه برنامه است.

 

وی عنوان کرد: هر هفته در کنار دوره های آموزشی مهدوی که به زبانی شیوا و قابل فهم برای رده سنی کودک و نوجوان برگزار می شود، برنامه های مفرحی همچون پیاده روی و کوهنوردی نیز پیش بینی می شود.

 

« مرتضی سقایی »، فرمانده پایگاه بسیج سید احمد خمینی(ره) نیز گفت: پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری دو بازوی توانمند امام جماعت در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در مسجد و جذب نوجوانان و جوانان به خانه امن الهی هستند.

 

 

وی ضمن قدردانی از فعالیت های موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت کادرسازی و تربیت نیرو برای آینده نظام، افزود: پایگاه بسیج سید احمد خمینی(ره) و کانون فرهنگی هنری آل طه مسجد ولیعصر(عج) محله پشته مهنو در اکثر برنامه ها مشارکت فعالی با یکدیگر دارند

 

کانون فرهنگی هنری آل طه(ع) مسجد ولیعصر(عج) پشته ی مهنو شهر میناب یکی از فعال ترین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان است.

 

 

 

 

کد خبر 1005171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha