توزیع هشت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان/ذبح  سه راس گوساله و ۲۱ راس گوسفند

حجت الاسلام سیدی با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در بقعه شیخ صدوق(ره) گفت: در قالب این طرح هشت هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ دستگاه بخاری میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سید محمد سیدی» با اشاره به توزیع هشت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب طرح شهید سلیمانی از سوی بقعه شیخ صدوق(ره) اظهار کرد: این طرح از محل در آمدهای موقوفات و بقاع متبرکه شهر ری و کمک های خیرین انجام شده است و  بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند، شکر، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به ارزش چهار میلیون ریال است.

 

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری افزود: سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه همزمان در امامزادگان شعیب(ع) روستای فیروزآباد، امامزاده اسماعیل(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) بخش کهریزک و امامزاده عبدالله(ع) شهرری نیز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی هم در شهرستان ری از هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار سلیمانی تحت عنوان طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» توزیع می شود، گفت: طبح و توزیع غذای گرم توسط تولیت امامزادگان، توزیع سه تن گوشت مرغ گرم توسط خیرین نیز در این طرح انجام خواهد شد. ضمن اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی ۴۰۰ دستگاه بخاری، لباس گرم با توجه به آغاز فصل سرد سال میان خانواده های نیازمند انجام می شود و توزیع یک صد هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده هم انجام می شود.

 

حجت الاسلام سیدی همچنین از قربانی کردن سه راس گوساله و ۲۱ راس گوسفند توسط خیرین خبر داد و گفت: این اقدام از دیگر اقدامات مومنانه این اداره در قالب طرح  «شهید حاج قاسم سلیمانی» است.

 

وی از تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان شهرستان ری خبر داد و گفت: در همین راستا هیئت امنای  امامزادگان نیز مکلف به شناسایی و معرفی افراد نیازمند مناطق خود هستند.

 

طرح شهید سلیمانی از روز بسیج آغاز و  تا ۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سردار آسمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ادامه دارد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1005199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha