معرفی کتاب «منازل الاخره» در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد

کتاب «منازل الاخره» تالیف شیخ عباس قمی از انتشارات رستگار و اعتقاد ما در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان معرفی شد.

«حامد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «منازل الاخره» تالیف شیخ عباس قمی از انتشارات رستگار و اعتقاد ما در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: در کتاب منازل الاخره «زندگی پس از مرگ»، به تالیف شیخ عباس قمی، به حقیقت مرگ می‌رسیم و اینکه مرگ پایان زندگانی انسان نیست، بلکه آغاز مرحله‌ای جدید از زندگانی اوست. مرگ دروازه‌ای گشوده به سوی حیات آخرت است.

 

وی ابراز کرد: مرگ پاسخگویی به دعوت ناگزیر خدای هستی بخش، در انتقال از سرای فانی و ناپایدار، به منزلگاهی باقی و پاینده است، مرگ سفری نزدیک به دیار جاودانگی است، مرگ برای انسانی که دل به خدا داده و با ایمان و یاد قیامت، عمل صالح را رهتوشه سفر آخرت خویش قرار داده است.

 

موسوی ابراز کرد: کتاب منازل الاخره، پیرامون منزل های عالم آخرت و موقف های پس از مرگ صحبت می کند و این که همه ما به واسطه گناهانی که خواسته یا نا خواسته انجام داده ایم، کوله بار خود را سنگین کرده ایم و اگر خدای نکرده با این وضعیت از دنیا برویم فقط خدا می داند چه بلایی بر سر خود آورده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهراء (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: در این کتاب مؤلف به ما می آموزد که چه سرانجامی در انتظار ماست و برای اینکه به سهولت از این منازل عبور کنیم و به عتاب های آن گرفتار نشویم، چه کارهایی را باید در این دنیا انجام دهیم، البته قدم اول توبه و استغفار است و اینکه دیگر از روی عمد مرتکب گناه نشویم و قصد ما جبران گذشته باشد.

 

کد خبر 1005204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha