تکمیل ساختمان اوقاف خوسف نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار

حجت الاسلام الهی گفت: برای تکمیل ساختمان اداری اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.

حجت الاسلام« محمد الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: ساختمان اوقاف شهرستان خوسف 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار هستیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف از تزریق 100 میلیون تومان اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی ساختمان اداری اوقاف خوسف خبر داد و گفت: با این اعتبار ساختمان تکمیل و به بهره برداری نمی رسد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شبستان امامزاده سلطان ابوالقاسم روستای نصرآباد 65 درصد پیشرفت فیزیکی  دارد، افزود: برای تکمیل شبستان امامزاده نیازمند 300 میلیون تومان هستیم.

 

وی زیربنای شبستان امامزاده سید ابوالقاسم روستای نصرآباد را 300 متر عنوان و تصریح کرد: مردم و خیرین نیکوکار می توانند نذورات خود را در راستای تکمیل زائرسرا به این امامزاده تقدیم کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف از ثبت پنج وقف جدید در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: چند روز گذشته 15 فنجان آب از اراضی زهرانی خور توسط حاج محمد فولادی و خانم زنگویی وقف بر امورات عمرانی، تعمیر و مرمت امامزادگان و هزینه های جاری شد.

 

وی ارزش ریالی این وقف را 30 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: خیرین نیک اندیش برای صدقه جاریه خود می توانند در این امر خیر مشارکت کنند.

 

شهرستان خوسف 970 موقوفه و یک هزار و 133 رقبه، 131 باب مسجد، 24 حسینیه و 13 امامزاده و بقعه دارد.

کد خبر 1005234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha