آسمان جهرم در شب میلاد حضرت زینب (س)، نورافشانی می شود

آسمان جهرم همزمان با شب میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) نورافشانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، شامگاه (شنبه ۲۹ آذر) در اقدامی نمادین همزمان با سراسر کشور به پاس تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت ایثارگر، آسمان جهرم از نقاط مختلف  نورافشانی می شود.

 

 جهرم امشب راس ساعت ٢٠ از بیمارستان پیمانیه، بیمارستان استاد مطهری، بلوار پرستار، تپه شهدا، میدان امام حسن (ع) ، مسجد امام حسین (ع)، چهارراه دفاع مقدس (پارکینگ) نور افشانی می شود.

 

 این اقدام زیبا با مشارکت تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج)، شهرداری جهرم، حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و حوزه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) انجام می شود. 

 

امسال به منظور گرامیداشت روز پرستار و پاسداشت زحمات مدافعان سلامت از آغاز همه گیری کووید ١٩ تاکنون در ارائه خدمات و مراقبت های دلسوزانه و عاشقانه، یک هفته از ٢۶ آذر ماه تا ٢ دی ماه به عنوان هفته پرستار نام گذاری شده است.

 

شعار این ایام متناسب با شرایط و احوالات جامعه نبض سلامت  جامعه، ضربان قلب پرستار، انتخاب و روزشمار هر روز از این هفته از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت و ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و خطیر این قشر خدوم و در جهت قدردانی از پرستاران و مدافعان سلامت این شهرستان برنامه هایی را طی این هفته اجرا کرده است.

 

کد خبر 1005253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha