«عصر ظهور» عنوان کتابی است که در راستای شنبه های کتاب مساجد معرفی شد

کتاب عصر ظهور در راستای شنبه های کتاب مساجد تالیف علی کورانی، ترجمه مهدی حقی از انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل و در قالب طرح ملی ایران قوی توسط کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هفشجان معرفی شد.

«تقی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب عصر ظهور در راستای شنبه های کتاب مساجد تالیف علی کورانی، ترجمه مهدی حقی از انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل و در قالب طرح ملی ایران قوی توسط کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هفشجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هفشجان ادامه داد: این کتاب دارای بشارتی خوشحال کننده برای قوم مسلمان «ایرانیان» است که با نگاهی به تاریخ گذشته و سابقه آنان در اسلام و گرایش به آل محمد (ص) و در آخر با به وجود آوردن انقلاب کبیر اسلامی نشان داده اند که به حق شایسته چنین بشارتی می باشند.

 

وی ادامه داد: بشارات به اینکه رسالت مهمی در ایجاد شرایط برای ظهور و ادامه آن دارند و در بین 313 تن اصحاب خاص آن حضرت جایگاهی تعیین شده دارند.

 

حسینی گفت: علی کورانی در کتاب عصر ظهور، با گردآوری و بررسی احادیث مشترک میان شیعه و سنی درباره نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) به تفسیر و تحلیل این احادیث پرداخته و تصویری کلی از دوران پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) ارائه می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بوستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هفشجان ادامه داد: کتاب «عصر ظهور» دکتر کورانی یکی از کتاب هایی است که در حوزه مهدویت معروف است و بارها تجدید چاپ شده است، نویسنده کتاب دکتر علی کورانی نیز یکی از علمای اهل لبنان است که الان در ایران و قم اقامت دارد.

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات کتاب این است که میان احادیث شیعه و سنی فرق نگذاشته و احادیثی شیعه که نقل شده و احادیث اهل سنت که حجیت ندارد را مخلوط هم بیان کرده است، بنابراین نمی توان تشخیص داد چه مقدار از مطالب را از منابع شیعه آورده و چه مقدار از احادیث از اهل سنت است.

 

کد خبر 1005268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha