جایزه ادبی «روز رشت» فراخوان داد

محمدی از برگزاری مسابقه ادبی تحت عنوان « جایزه ادبی روز رشت» به مناسبت گرامیداشت روز رشت خبرداد.

«حمیدرضا محمدی» با اشاره به فراخوان استانی شعر و متن ادبی در فضای مجازی به مناسبت روز رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در آستانه گرامیداشت روز رشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با مشارکت انجمن شعر و ادب شهرستان رشت فراخوان استانی شعر و متن ادبی در فضای مجازی ویژه شاعران گیلانی را منتشر کرده است.

 

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ادامه داد: این مسابقه با عنوان « جایزه ادبی روز رشت» در قالب‌های ادبی شعر کلاسیک، شعر سپید، متن ادبی به زبان‌های فارسی و گیلکی برگزار می‌شود.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳ دی ماه اعلام کرد و بیان داشت: تجلیل از خدمات کادر درمان به ویژه مدافعان سلامت گیلان در روزهای نفس گیر کرونا و اولین سالواره شهادت سردار دل ها سردار حاج قاسم سلیمانی از موضوعات این جایزه ادبی است.

 

محمدی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی نداشته و آزاد است اظهار کرد: هر شرکت کننده حداکثر می‌تواند سه سروده را به جشنواره این مسابقه ادبی ارسال کند.

 

وی تاکید کرد: از ۲۰ اثر برگزیده این مسابقه به انتخاب گروه داوران تقدیر خواهد شد. 

 

محمدی با اشاره به شیوه‌های ارسال آثار به جایزه ادبی روز رشت اعلام کرد: متقاضیان باید آثار خود را به شماره ۰۹۲۰۹۲۹۷۴۴۱ در واتس آپ و یا ایمیل sherrasht@gmail.com ارسال کنند.

 

کد خبر 1005274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha