پرونده شهدای سلامت یک روزه بررسی می شود

اوحدی گفت: پرونده شهدای سلامت ارسالی از استان ها، طی یک روز در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بررسی و فرایندی اداری آن انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سعید اوحدی » در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای بندرعباس با اشاره به اینکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید و ایثارگران هستند، اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده معظم ۲۲۷ هزار شهید، بیش از ۵۹۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده از افتخارات بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

وی هدف از سفر خود به استان هرمزگان را پیگیری تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری، اشتغال جامعه ایثارگری و ساماندهی گلزار شهدا و انعقاد تفاهم نامه با استاندار هرمزگان اعلام کرد.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین به درپیش بودن نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: وی شهید محور مقاومت شخصیت طراز انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با ویژگی های برجسته خود یک الگوی واقعی انقلاب است، گفت: جامعه امروز برای عبور از مشکلات باید با یک اراده جدی و تاسی به آرمان شهدا از مکتب شهید سلیمانی بهره گیری کند.

 

معاون رئیس جمهور سپس با حضور در منزل جانباز حسین آتش بار جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی دیدار و همسر و فرزند وی و همچنین مادر شهیدان اسحاق و گنجعلی دارا دیدار کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1005280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha