بیش از ۲۰ گروه مجازی در زمینه‌های قرآنی فعالیت می‌کنند

مدیر دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک با اشاره به اینکه فعالیت‌های مجازی این مجموعه به همت همکاران قرآنی در حال انجام هستند گفت: روند آموزشی با فعالیت بیش از ۲۰ گروه فعال در زمینه‌های قرآنی در فضای مجازی ادامه دارد.

«رحمن فرهمندیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص فعالیت‌های دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک اظهار کرد: این مجموعه از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه قرآن، عترت و نماز با اهداف انس با قرآن، افزایش معرفت و ترویج و نشر فرهنگ قرآنی آغاز کرده است.

 

مدیر دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک با اشاره به ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم برای عموم علاقه‌مندان، جوانان و دانش‌آموزان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی، برپایی کلاس‌های حفظ مقدماتی و پیشرفته قرآن، قرائت قرآن در سطوح مختلف آموزشی، ترتیل قران کریم، مفاهیم و تفسیر قرآن از جمله فعالیت‌های این مجموعه هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، در فضای مجازی نسبت به انجام آنها اقدام کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مجازی دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک به همت همکاران قرآنی در حال انجام هستند اذعان کرد: روند آموزشی این مجموعه با فعالیت بیش از ۲۰ گروه فعال در زمینه‌های قرآنی در فضای مجازی ادامه دارد.

 

فرهمندیان به تشریح برنامه‌های مختلف دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز پرداخت و تصریح کرد: در این هفته مسابقات مجازی از جمله مسابقه پرسش و پاسخ قرآنی برگزار شد که ۴۱۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند و در پایان نیز به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی اهدا شد.

 

وی از اجرای مسابقه «هر خانه یک محفل قرآنی» خبر داد و عنوان کرد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان تصاویر و فیلم‌های کوتاه خود را برای ما ارسال کردند که هدایایی به بهترین آثار ارسالی اهدا شد.

 

مدیر دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک بیان کرد: معرفی کتاب، برگزاری جلسات آموزشی ویژه همکاران فرهنگی، مسابقات کتابخوانی قرآنی همراه با تقدیر از اساتید، مربیان، همکاران و دانش‌آموزان فعال قرآنی، ساخت و ارسال کلیپ کوتاه آموزشی برای دانش‌آموزان در گروه‌های پرورشی و تجلیل از دانش‌آموزان فعال، خیرین و خانواده‌های موفق قرآنی از دیگر برنامه‌های دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک در هفته قرآن، عترت و نماز هستند.

 

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های مسئولان در راستای تجهیز، هوشمندسازی کلاس‌ها، تهیه فرش، گازکشی و تجهیز دارالقرآن حضرت رسول (ص) اندیمشک به سیستم سرمایشی و گرمایشی قدردانی کرد.

 

کد خبر 1005305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha