استمرار آموزش های غیرحضوری در گلستان/ آموزش حضوری برای ۵۰۰  مدرسه روستای گلستان

گوهری راد گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش های غیرحضوری در گلستان استمرار دارد ولی برای ۵۰۰ روستایی که با مشکلات دسترسی به شبکه شاد رو به رو بودند کلاس های حضوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز (شنبه 29 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا برای 500 روستایی که با مشکلات دسترسی به شبکه شاد رو به رو بودند کلاس های حضوری در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: 13 دی امتحانات ترم نخست دانش آموزان شروع می شود و انتظار داریم که در روستاها ستاد کرونا مجوز آزمون به صورت حضوری ارائه شود.

 

گوهری راد بیان کرد: انتظار داشتیم که در شهرهای زرد کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود ولی این مهم مورد تایید ستادملی کرونا قرار نگرفت.

 

وی افزود: همچنین برخی از کلاس های پایه اول و دوم ابتدایی بنا بود به صورت حضوری برگزار شود ولی این مهم مورد مخالفت ستاد ملی کرونا قرار گرفت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: حضور معلمان در سطح مدارس نیز بلامانع است و برای حضور در مدارس با مشکل رو به رو نیستند، برای روستاهایی که اینترنت پرسرعت نداشتند کلاس ها با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار می شود.

 

کد خبر 1005313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha