کمک هایی مومنانه یلدایی کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان گفت: ۱۲۰ بسته معیشتی کمک مومنانه یلدایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

«نوش آفرین شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 120 بسته معیشتی کمک مومنانه یلدایی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: این بسته شامل برنج، گوشت مرغ، روغن مایع، رشته پلویی، چای، ماکارونی، نخود، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و سایر اقلام است.

 

وی خاطر نشان کرد: این کمک های مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون تهیه و در اختیار افراد بی بضاعت و نیازمند قرار گرفت.

 

شایقی افزود: این کمک ها با هدف یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از کرونا در شب یلدا است و امیدواریم با این حرکت کوچه دل این خانواده ها را در سالروز ولادت حضرت زینت کبری (س) شاد کرده باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و مشارکت در طرح «ایران قوی» از مهمترین هدف اجرای این طرح خداپسندانه بود.

 

شایقی اظهار داشت: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و کمک های مومنانه این کانون در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: این حرکت معنوی و انساندوستانه کوچکترین فعالیت است که در مقابل گرامیداشت نام و یاد خاطره حضرت زینب (س) می توان انجام داد و امیدواریم این بیماری هر چه زودتر پایان یابد.

 

کد خبر 1005324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha