گلایه رستوران داران از تبعیض در اعمال محدودیت های کرونایی

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: رستوران داران، اغذیه داران و پیتزا فروشان این استان در حالی از پذیرش مشتری ممنوع شده اند که در سایر استان ها با شرایط کرونایی یکسان، مشتری در سالن های رستوران ها حضور داشته و پذیرش می شوند.

«مهدی امیدوار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به گلایه رستوران داران از تبعیض در اجرای محدودیت های کرونایی اظهارکرد: رستوران داران، اغذیه داران و پیتزا فروشان این استان در حالی از پذیرش مشتری ممنوع شده اند که در سایر استان ها با شرایط کرونایی یکسان، مشتری در سالن های رستوران ها حضور داشته و پذیرش می شوند.

 

رییس اتاق اصناف بجنورد افزود: اکنون به رستوران داران استان اعلام شده که فعالیت آنان تنها به صورت بیرون بر مجاز است و به هیچ عنوان حق ندارند مشتری در سالن های خود پذیرش کنند.

 

امیدوار بیان کرد: این در حالی است که در سایر استان ها با شرایط کرونایی یکسان، رستوران ها با 50 درصد ظرفیت، مشتری پذیرش می کنند.

 

وی گفت: این تبعیض در اعمال محدودیت های کرونایی سبب گلایه رستوران داران، اغذیه و پتزافروشان در خراسان شمالی شده است.

 

رییس اتاق اصناف بجنورد افزود: شیوع کرونا سبب شده تا مشتری رستوران ها به شدت کاهش یابد، البته ممنوعیت پذیرش مشتری هم سبب شده تا بازار این صنف بیش از پیش کساد باشد.

 

امیدوار گفت: در حدود یک سال گذشته، درآمد رستوران داران به میزان قابل توجهی کاهش یافته و متحمل خسارت بسیار شده اند.

 

رییس اتاق اصناف بجنورد خاطرنشان کرد: رستوران داران بجنورد خواستار برداشتن محدودیت ها برای پذیرش مشتری در سالن ها هستند.

 

وی درباره تعطیلی صنف آرایشگران هم گفت: آرایشگران در گروه شغلی 2 قرار گرفته اند و بر این اساس از اواخر هفته گذشته، فعالیت این گروه شغلی پس از حدود یک ماه تعطیلی از سرگرفته شد.

 

وی اظهار داشت: آرایشگران از جمله اصنافی هستند که بیشترین تعطیلی را داشته اند، پیش از این هم در محدودیت های کرونایی، تطعیلی های طولانی مدت داشته اند.

 

 

 

کد خبر 1005379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha