«صدای دوست داشتنی» به دست نوجوانان رسید

کتاب جمکران سرگذشت زندگی جناب بلال حبشی، صحابی راستین پیامبر اسلام(ص) را ویژه نوجوانان به چاپ رساند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: معرفی الگوهای رنگارنگ و جذاب چهره های صدیق صدر اسلام برای نسل نوجوان جذابیت و اثر خاص خود را دارد. جناب بلال یکی از یاران خاص پیامبر است که از سال های ابتدایی به حضرت محمد(ص) ایمان آورد و هزینه این عشق را با تمام وجود پرداخت. وی تا پایان عمر روشنی قلب خویش را حفظ کرد و بر مسیر اسلام اصیل ماند.

انتشارات «کتاب جمکران» در جدیدترین مجموعه خود برای نوجوانان به معرفی و شخصیت این صحابی پرداخته است. «صدای دوست داشتنی» شرحی از زندگی بلال را با تصویرگری و متنی روان برای نوجوانان روایت می کند. در بخشی از کتاب آمده است:

 

«بلال با خودش فکر کرد. آن همه سفارش، آن همه صحبت، آن همه آیه قرآن... و مهم‌تر اینکه آنان چرا چشم و گوششان را بسته ان، مگر روز غدیرخم همین چند ماه پیش نبود؟ مگر پیامبر خدا ص به دستور خدا، حضرت علی عل را در مقابل چشم هزاران حاجی به جانشینی خود انتخاب و معرفی نکرد؟»

 

بلال دیگر اذان نگفت. اگر اذان سر می‌داد، یعنی تایید حکومت غاصبان، یعنی همراهی با کسانی که مولایش امام علی(ع) را از حق خود منع کردند و ... .

انتشارات «کتاب جمکران» اثر «صدای دوست داشتنی» به قلم «مجید ملامحمدی» و تصویرگری «اسماعیل چشرخ» در 49 صفحه از مجموعه دوستان پیامبر را به بازار نشر عرضه کرد.

کد خبر 1005408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha