آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان نیازمند کپسول گاز است

حسینی از پویش مردمی کمک به شادی مددجویان آسایشگاه سالمندان و معلولین برای شب یلدا خبر داد و گفت: با توجه به سرد شدن هوا و امکان قطعی گاز شهری نیازمند کپسول گاز به صورت اهدا یا امانتی در این آسایشگاه هستیم.

«سیدعلی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن شب یلدا و پاسداشت آیین و سنت ایرانیان در بلندترین شب سال، از پویش مردمی کمک به شادی مددجویان آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان خبر داد و گفت: ۱۷۰ نفر از ۴۴۰ نفر مددجوی این آسایشگاه بی سرپرست هستند.



مدیر عامل آسایشگاه سالمندان و معلولین گیلان افزود: مردم خیر و نیکوکاران می توانند بسته هایی شامل شیرینی، پشمک، میوه،  تخمه، باقالا و... را برای شاد کردن دل مددجویانی که سال ها از کانون گرم خانوادگی به دور هستند اهدا کنند.



وی همچنین ضمن قدردانی از همراهی صمیمانه نیکوکارانی که همواره در تمام مقاطع حساس در کنار این مجموعه بزرگ مردمی بوده و هستند، بیان کرد: با توجه به پیش بینی و اعلام هواشناسی مبنی براینکه زمستان سختی در راه است و از آنجایی که آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان، رشت(خیریه) برای تامین غذای مددجویان خود از گاز شهری استفاده می کند و در صورت قطع گاز، آسیب جدی به تغذیه بیش از ۴۰۰ مددجوی این آسایشگاه وارد خواهد شد لذا از مردم شریف استان درخواست داریم اگر چنانچه امکان دارد کپسول گاز به این مرکز اهدا و یا به طور امانتی تا پایان سال در اختیار آسایشگاه قرار دهند.



حسینی همچنین شماره ۳۳۵۱۴۲۰۰ و ۳۳۵۵۴۶۴۸ را به جهت هماهنگی اعلام کرد و ادامه داد: نیکوکاران همچنین می توانند با خرید شارژ و یا پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه،  علاوه بر خرید آسان شارژ و درداخت قبوض به آسایشگاه معلولین وسالمندان گیلان_رشت(خیریه)  به طور غیر مستقیم کمک کنند.



وی تصریح کرد: کد دستوری#۷*۲۸۲۸۳٠٠*۱*۶۶۵۵* جهت خرید شارژ و کد دستوری #۱٠*۲۸۲۸۳٠٠*۱*۶۶۵۵* جهت پرداخت قبوض در نظر گرفته شده است.


حسینی در ادامه با آرزوی سلامتی برای همه به خصوص بیماران خاص، گفت: بیماران خاص می توانند جهت تهیه داروهای مصرفی خود به داروخانه آسایشگاه معلولین وسالمندان گیلان در رشت مراجعه و آنها را تهیه کنید.



وی داروهای موجود در این داروخانه را ویال ترکسوما ۱۵ و ۲۰ میلی گرم،- آمپول گرانسترول،- آمپول ا . ب . فلوئورو ۱۰۰۰، آمپول پاکلی تاکسول ۶ میلی گرم، آمپول رفولین، سرم آلبومین ۲۰ درصد، پی دی گراستیم ۳۰۰، اگزالی پلاتین ۱۰۰، ویال تیناگراست ۳۰۰ میلی گرم، سینا پویتین ۱۰۰۰۰ میلی گرم، کپسول هیدروکسی اوره، سرم لیپوفوندین ۱۰ درصد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: جهت هرگونه هماهنگی می توانند باشماره ۳۳۵۵۴۶۴۸ داخلی ۲۵۵ تماس بگیرند.

کد خبر 1005419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha