خادمان امام رضا(ع) خود را مدیون مجاهدت های مدافعان سلامت می دانند

خاکسار قهرودی با بیان اینکه اگر ایثارگری های پرستاران نبود جامعه بهداشت و درمان نمی توانست پایدار بماند، گفت:خادمان امام رضا(ع) خود را مدیون تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت و پرستاران زحمتکش سرزمین مان می دانند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی خاکسار قهرودی» امروز(۲۹ اذر) در مراسم تجلیل از شهدا و مدافعان سلامت ضمن تقدیر از تمامی زحمت کشان عرصه سلامت، نامگذاری روز پرستار در سالروز میلاد باسعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) را مناسبت بسیار پرمعنایی برای تقدیر از پرستاران دانست و افزود: خادمان امام رضا(ع) خود را مدیون تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت و پرستاران زحمتکش سرزمین مان می دانند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیماری کرونا مصیبت و مشکلات فراوانی را برای کل دنیا ایجاد کرده است، گفت: در این روزهای سخت زحمات و مجاهدت های پرستاران و جهادگران عرصه سلامت برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت کرده است و ارزش کار این قشر از جامعه بیش از پیش نمایان شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر زحمات، مجاهدت‌ها و ایثارگری های پرستاران نبود جامعه بهداشت و درمان نمی توانست پایدار بماند و امروز سراسر کشور مملوء از فداکاری های پرستارانی است که با جانشفانی و ایثارگری در خط مقدم سلامت بی وقفه در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.

 

خاکسار قهرودی ادامه داد: آستان قدس رضوی در عرصه بهداشت و درمان نیز دراین روزهای سخت کرونایی به یاری مردم شتافت و در حد وسع و توان خود تلاش کردیم تا در کنار مردم و مدافعان سلامت باشیم.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، خاطر نشان کرد: خرسندیم اعلام نماییم که در جلسات مختلف تخصصی، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زائران در محوطه حرم حدود ۹۵ درصد و خدام، مسئولان و کارکنان آستان قدس رضوی ۱۰۰ درصد اعلام شده است.

 

 

کد خبر 1005457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha