اقدام نیروی انتظامی کرمان در کمک به ناشنوایان الگویی برای کشور است

پورابراهیمی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فی مابین فرماندهی انتظامی استان کرمان و هیئت ناشنوایان استان کرمان گفت: این اقدام در نوع خود کم نظیر است و امیدواریم این کار ارزشمند باعث الگوگیری و ثبت فعالیت های نیروی انتظامی در کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی شنبه (29 آذر) در انعقاد تفاهم نامه فی مابین فرماندهی انتظامی استان کرمان و هیئت ناشنوایان استان کرمان و افتتاح طرح آموزش همگانی «سخن یار مهربان» ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: اقدامات خوبی در حوزه ناشنوایان انجام می شود.

 

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینجا به صورت ویژه یک کار مشترک انجام می دهیم که این کار جدید نیازمند این است که این موضوع برای کمک به قشری از جامعه است که عارضه ای در جسم آن ها است.

 

 

وی اظهار کرد: به نیروی انتظامی افتخار می کنیم که اینگونه در رویکرد مسائل اجتماعی،حوزه پیشگیری و آگاه سازی ورود پیدا کرده که بتواند برای بهبود کشور از این ظرفیت ها استفاده کند و این اقدام قابل تقدیر است.

 

 

پورابراهیمی ادامه داد: انصافاً باید به فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران ایشان تبریک بگوییم که این کار بزرگ را در کشور شروع کردند و مطمئن هستیم در نوع خود کم نظیر است و امیدواریم این کار ارزشمند باعث الگوگیری و ثبت فعالیت های نیروی انتظامی در کشور شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: قطعاً خدمت به این عزیزان{ناشنوایان}مورد رضایت خداوند متعال است و بارها دیدیم به دلیل اینکه این عزیزان از نعمت شنوایی محروم هستند، دچار مشکلاتی می شوند و زمانی که می بینیم دچار مشکل می شوند همه علاقمند به کمک به آن ها هستیم.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اشتغال ناشنوایان پیگیری شده تا اگر جایی امکان استفاده از ظرفیت آن ها است، بتوانند مشغول شوند و همچنین اخیراً با صدا و سیما جلسه ای داشتیم که اخبار به زبان اشاره برای آن ها پخش شود و خوشبختانه جلسات و پیگیری ها کمک کرده که صدا و سیما و استانداری و مجموعه های مختلف بیایند و کمک کنند.

 

 

وی افزود: ما هم آماده هستیم در راستای مأموریت های اجتماعی شما همراهی کنیم و اگر مأموریتی به ما سپرده شود در کنار نیروی انتظامی و این عزیزان خواهیم بود که بتوانیم موضوعات را پیگیری کنیم.

کد خبر 1005462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha