تحصیل ۱۳۰۰ دانشجو در  آموزشکده پسران و دختران کهگیلویه و بویراحمد

دانش پایه گفت: هم اکنون بیش از هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۱۳ رشته در مقطع کاردانی و هشت رشته در مقطع کارشناسی در رشته های مختلف فنی و حرفه ای در دو آموزشکده پسران و دختران این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «روح الله دانش پایه» عصر امروز (۲۹ آذر) در دیدار کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: شیوه آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای با سایر دانشگاه ها متفاوت بوده و در این مجموعه علمی، دانشجویانی تربیت می شوند که بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند .

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این دانشگاه ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارد، گفت: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه به عنوان کارآفرین توانسته اند در حوزه اشتغال و رفع نیازهای جامعه به خوبی نقش آفرینی کنند.

 

وی به ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: هم اکنون در 13 رشته در مقطع کاردانی و هشت رشته در مقطع کارشناسی بیش از هزار و ۳۰۰ دانشجو در رشته های مختلف فنی و حرفه ای در دو آموزشکده پسران و دختران این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

 

دانش پایه در ادامه، یادآور شد: فعالیت های فرهنگی خوبی در دانشگاه توسط بسیج دانشجویی و بسیج اساتید انجام گرفته و محوطه آموزشکده دختران یاسوج  نیز مزین به قبر مطهر یکی از شهدای گمنام است .

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رشد فزاینده ای که در مسیر رشد و توسعه تکنولوژی وجود دارد، دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور با تربیت دانشجویان ماهر و آچار به دست می تواند گام مهمی در مسیر اشتغال و تعالی جامعه بردارد.

 

وی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج خواست از آموزشکده های پسران و دختران دانشگاه فنی و حرفه ای استان از نزدیک بازدید نماید و بخش های مختلف این دانشگاه را برای رسیدن به اهداف عالیه یاری کند.

کد خبر 1005508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha