تولید سریال «شهید دوران» افتخار استانی و ملی است

رحیمی گفت: تولید سریال «شهید دوران» برای استان فارس و کشور و صدا و سیما افتخاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 29 آذر) در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: تولید سریال «شهید دوران» برای استان فارس و کشور و صدا و سیما افتخاری است.

استاندار فارس افزود: المان یادمان شهدای مقاومت در فارس پایه گذاری شود و دسترسی قابل قبولی برای آن در نظر گرفته شود تا آیندگان آن را تکمیل کنند و راهداری و شهرداری برای ایجاد دسترسی پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: مراحل سازه ای بعد از طراحی مشخص خواهد شد که بتنی یا فلزی باشد و مسابقه طراحی در این زمینه برگزار خواهد شد تا معماران کارآمدی از استان فارس و سایر نقاط کشور وارد شوند و طرح برای بررسی به یک کمیته داوری نیز نیاز دارد.

رحیمی تاکید کرد: این المان باید علاوه بر نماد معنوی به شکل یک نشانه و نماد شاخص شهری مثل میدان «آزادی تبدیل» شود و تا پایان این دولت فونداسیون آن مشخص شده باشد و لازم است تا این المان به عنوان اثری فاخر در تمام شهر قابل رویت باشد.

استاندار فارس با اشاره به اجرای یادمان 124 شهید گمنام در فارس گفت: دفن این شهدا در فارس مایه افتخار است و اجرای این یادمان باید اولویت بندی شود و بیشتر با مراکز شهرستان ها بجز شیراز برآورد هزینه به انجام برسد.

کد خبر 1005512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha