ثمرات فعالیت‌های فرهنگی باید در کوتاه‌مدت قابل مشاهده باشد

حجت‌الاسلام قمی گفت: اگرچه شتاب‌زدگی در عالم فرهنگ روا نیست ولی نیاز جامعه به توسعه فرهنگ دینی و زیرساخت‌های آن ضروری است و باید ثمرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها را در کوتاه‌مدت و فوری مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد قمی» شامگاه (شنبه 29 آذر) در مراسم افتتاح 12 پروژه عمرانی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی که به صورت ویدئوکنفرانس در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: خوزستان از چندین جهت برای سازمان تبلیغات اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه در شرایط خاصی در کشور به سر می‌بریم اما همچنان از مجاهدانی که در این خط مقدم فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: با توجه به تلاش‌های تبلیغات اسلامی خوزستان، شرایط فرهنگی و دینی استان گسترش پیدا کرده، به گونه‌ای که دیگر استان‌ها از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی خوزستان الگوبرداری می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی با تحمیل تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن قرار داریم ولی با این وجود تلاش خود را برای حمایت از توسعه فضاهای دینی و فرهنگی انجام می‌‌دهیم اضافه کرد: امروز همه فعالیت‌های رسانه‌ای، هنری، دینی و ... با کار فرهنگی گره خورده است.

 

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه ضرورت کار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به شکل توامان در خدمت فرهنگ و اعتلای فرهنگی جامعه امری اجتناب ناپذیر است تصریح کرد: اگرچه شتاب‌زدگی در عالم فرهنگ روا نیست ولی نیاز جامعه به توسعه فرهنگ دینی و زیرساخت‌های آن ضروری است و باید ثمرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها را به صورت ملموس در کوتاه‌مدت و فوری مشاهده کنیم.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم ۱۲ پروژه‌‌ شامل سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اهواز، سالن اجتماعات ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کارون، اندیکا و باوی، افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در بندرامام خمینی (ره) و حمیدیه و افتتاح اداره تبلیغات اسلامی و خانه عالم در شهرستان آغاجاری و افتتاح نمایندگی تبلیغات اسلامی در زیدون (بهبهان)، سردشت (دزفول) و دهدز (ایذه) و افتتاح خانه عالم و نمایندگی در شهر شرافت (شوشتر) است.

کد خبر 1005555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha