اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در حوزه نرم‌افزاری  سخت‌افزاری

حجت‌الاسلام نبی‌زاده گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در تلاش است علاوه بر تقویت در حوزه نرم‌افزاری و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، علی‌رغم همه تنگناها و کمبود منابع و بودجه، اهداف خود را در حوزه سخت‌افزاری نیز رشد دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» شامگاه (شنبه 29 آذر) در مراسم افتتاح 12 پروژه عمرانی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند باید در همه عرصه‌ها، به خصوص در جبهه فعالیت‌های فرهنگی قوی باشیم اظهار کرد: مأموریتی که بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی قرار داده شده این است که علاوه بر تقویت در حوزه نرم‌افزاری و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، سعی کردیم علی‌رغم همه تنگناها و کمبود منابع و بودجه، اهداف خود را در حوزه سخت‌افزاری نیز رشد دهیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص فعالیت‌های نرم‌افزاری در مدت اخیر افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی در مدت قریب به 2 سال با وجود تنگناها و سختی‌های بسیار زیاد هم از حیث اعتبارات و امکانات و هم با وجود بیماری کرونا از چند ماه گذشته تاکنون در سطح استان به شکل کلان و قابل توجهی به مرحله اجرا رسیده است.

 

وی به اجرای برنامه‌های سخت‌افزاری در سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: پیرو تلاش‌ها و زحماتی که در مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در مدت یک سال و ۹ ماه انجام شده است، در کنار پروژه‌های قدیمی و زیرساخت‌های قبلی، پروژه‌ها و زیرساخت‌های جدیدی را نیز در جهت خدمت به هم استانی‌های عزیز آماده کرده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های بهره‌برداری شده در سطح استان پرداخت و ابراز کرد: در شهرها و شهرستان‌هایی که اداره تبلیغات اسلامی وجود نداشته با هدف سامان‌دهی به امورات فرهنگی و با مأموریت راهبری زیست بوم فرهنگی آن شهرستان‌ها نسبت به احداث و راه‌اندازی ادارات تبلیغات اسلامی اقدام شد.

 

وی با بیان اینکه در برخی شهرها نیز علی‌رغم اینکه شهرستان نبوده‌اند ولی به دلیل اهمیت بالایی که در استان داشتند، دفتر نمایندگی افتتاح کردیم ادامه داد: همچنين احداث خانه‌های عالم و سالن‌های اجتماعات در شهرهایی که هیچ سالن اجتماعاتی جهت تجمع و گردهمایی کنشگران و فعالان فرهنگی وجود نداشته، انجام شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: 85 درصد برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه‌های تجمع محور هستند که با توجه به نیاز ما به زیرساخت‌های مناسب، خوشبختانه در این مدت کوتاه این امکان نیز فراهم آمد.

 

کد خبر 1005558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha