تشکیل جلسه ستاد عملیات اجتماعی فرهنگی شهید سلیمانی در رودان

ستاد عملیات اجتماعی فرهنگی شهید سلیمانی با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر اعضا در شهرستان رودان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، حجت الاسلام « سید مهدی هاشمی »، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در این نشست، گزارشی از ستاد عملیات اجتماعی . وفرهنگی شهید سردار قاسم سلیمانی را ارائه داد و گفت: سردار سلیمانی انسان خود ساخته و بزرگی بود و دشمن یک ثروت بزرگ معنوی را از ملت ایران گرفت ولی برخلاف اهداف دشمن با شهادت سردار سلیمانی، او جاودانه شد و به آرزویش رسید.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با اشاره به اهداف ستاد عملیات اجتماعی و فرهنگی، افزود: این ستاد از 13 آبان تا 13 دی به مدت دو ماه با رویکرد مردمی و اجرای برنامه های عملیاتی فعالیت می کند.

 

وی به معرفی کمیته های این ستاد پرداخت و عنوان کرد: در راستای تجلیل، تبیین و گرامیداشت سردار سلیمانی در رودان، کمیته های روحانیت، بانوان، فرهنگی، شعرای آیینی، تشکل های دینی و قرآنی، مداحان و گروههای جهادی تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام « مهدی دری »، امام جمعه رودان نیز با اشاره به اینکه مردم این شهرستان قهرمانان ملی خود را فراموش نمی کنند، گفت: علی رغم شرایط کرونا و با رعایت تمام دستور العمل ها در شهر ها و روستاهای تابعه شهرستان، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

وی افزود: از همه ظرفیتهای ممکن و فضای مجازی، ختم قران، مسابقه خاطره نویسی و مسابقات فرهنگی باید استفاده کرد تا نام و یاد این سردار رشید اسلام گرامی داشته شود.

 

امام جمعه شهرستان رودان بر فعال سازی گروه های مردمی و همیاری دستگاه های حاکمیتی در راستای گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ برگزاری مسابقات دلنوشته، شب شعر(به صورت مجازی )، ادای احترام به خانواده شهدا و اجرای طرح مواسات و همدلی، فراخوان مقاله در فضای مجازی و برپایه محافل انس با قرآن بارعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله مصوبات جلسه ستاد عملیات اجتماعی فرهنگی شهید سلیمانی در شهرستان رودان است.

 

 

 

 

کد خبر 1005583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha