فعالان کانون های مساجد استان در پیامی از پرستاران و مدافعان سلامت قدردانی کردند

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی از پرستاران و مدافعان سلامت استان اردبیل قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی از پرستاران و مدافعان سلامت قدردانی کردند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت باسعادت حضرت زینب(س) آن پیام آور دشت خونین کربلا و آن پرستار فداکار دختران و فرزندان حضرت سیدالشهدا(ع)، به حق روز تجلیل از قشر ایثارگر و زحمتکش پرستار این مدافعان سلامت نامگذاری گشته است.

 

اگرچه مقام والای پرستاران همیشه دارای ارج و قربی ویژه است در دوران دفاع مقدس و سال های متمادی حیات طیبه انقلاب اسلامی خدمات شایان توجهی را به ملت ایران اسلامی کردند. اما شیوع بیماری کرونا باعث گردید مجاهدت این قشر خدوم بیش از پیش نمایان گردد و پرستاران عزیز در کنار پزشکان و کادر درمان و بهداشتی از آغازین روزهای شیوع بیماری منحوس و خطرناک در مقابله با این بیماری سینه های مالامال از عشق به مردم و سلامتی و تندرستی ایشان، عاشقانه و مجاهدانه خدمت نمودند که در بعضی موارد خود مبتلا به این بیماری شده و حتی به مقام عظیم الشأن شهادت نائل گشتند.

 

ما کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل قدردان مجاهدت های فداکارانه پرستاران و کادر درمانی کشور علی الخصوص استان هستیم و هیچ وقت ایثار، از خودگذشتگی و تلاش پرستاران را فراموش نمی کنیم و با عمل به شیوه های نامه های بهداشتی مورد توصیه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان به اندازه خود سهم کوچکی را برای مقابله با این بیماری دردناک ایفا می نماییم. و در خدمت مردم شریف سراسر استان با غربالگری و شناسایی و حمایت از خانواده های نیازمند با توجه و مراقبت، وظیفه اسلامی و تکلیف الهی خود را به منصه ظهور می رسانیم.

 

در پایان یک بار دیگر روز ولادت باسعادت بانوی نمونه اسلام حضرت زینب(س) و روز گرامیداشت مقام پرستار را بر پرستاران تبریک عرض کرده و برای ایشان سلامتی و توفیق روزافزون را مسئلت می نماییم. و بر شهدای والامقام نظام پرستاری کشور درود و تحیت و سلام می فرستیم و به ایشان اعلام می داریم که دعای خیر اصحاب فرهنگ و هنر مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بدرقه راه و مجاهدت های خاموش پرستاران عزیز و گرانقدر است.

 

والسلام علیکم و رحمه ا...

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

30/9/99

کد خبر 1005587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha