امدادرسانی هلال احمر زنجان به در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک

طاهری گفت: امدادگران هلال احمر به رانندگان و سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده‌های صعب العبور شهرستان طارم امدادرسانی و اسکان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری گفت: با توجه به بارش سنگین برف و وقوع کولاک در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب العبور در شهرستان طارم و مسدود شدن مقطعی راه ارتباطی، امدادگران در این شهرستان برای خودورهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای یک خودور با سه سرنشین کردند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند هفت نفر از سرنشینان خودورهای دیگر را در مسجدی در شهرستان طارم اسکان دهند.

 

طاهری تاکید کرد: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

 

وی یادآوری کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

 

طاهری اظهار داشت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

 

کد خبر 1005594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha