به کارگیری کارکنان پلیس پیشگیری استان زنجان در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا

مرسلی با بیان اینکه حفاظت از امنیت و سلامت مردم در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست از تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس پیشگیری در سطح استان در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات  پلیس پیشگیری استان زنجان  در خصوص مهار ویروس کرونا که از اول آذر ماه مرحله جدیدی از طرح های ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شده است، اظهار داشت: کارکنان سخت کوش و مسئولیت پذیر حوزه پلیس پیشگیری در سراسر استان علیرغم تهدید جانی ویروس کرونا و برودت هوا با تمام قوت سعی در همراهی مردم، مسئولان و اجرای کامل برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا دارند.

 

داود مرسلی با بیان اینکه حفاظت و دفاع از امنیت و سلامت مردم تعطیل بردار نیست، افزود: همانگونه که شاهد هستید، از اولین روزهای شیوع این ویروس، تمامی کارکنان با عزمی راسخ و همتی مضاعف همانند دوران دفاع مقدس در خط اول خدمت رسانی به آحاد مردم و دوشادوش کادر درمانی ایثارگونه در حال خدمتگزاری هستند.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان از راه اندازی بیش از 22 ایستگاه ایست و کنترل درون و برون شهری خبر داد و گفت: با ایجاد این ایستگاه‌ها در ورودی و خروجی شهرها و بهره گیری از توان کارکنان کلانتریها، پاسگاهها و یگان های امداد، طرح های مرتبط با محدودیت تردد خودروها با مشارکت پلیس راهور در حال اجراست.

 

وی ادامه داد: در این ایام کارکنان پلیس پیشگیری در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا نقش آفرینی کرده اند و در این راستا بیش از 15 هزار صنوف و رانندگان را مورد ارشاد و راهنمایی قرار داده اند.

کد خبر 1005600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha