۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی

کشمیری گفت: از ۱۰ شهرستان استان بوشهر، تنها ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می برد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد می باشند.

«سعید کشمیری» روز یکشنبه (30 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر به ادامه روند کاهش شیوع بیماری کرونا  در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر ۱۰ شهرستان دارد که به غیر از مرکز استان که در وضعیت نارنجی قرار دارد، بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مرخص شدن 13 نفر از بیماران بستری در بخش های کرونایی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری شده‌اند.

 

کشمیری اضافه کرد: در حال حاظرتعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر ۸۰ نفر می باشد که از این تعداد ۱۴ نفر آن ها تحت مراقبت ویژه بوده و سه نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

 

وی تعداد مبتلایان شناسایی شده در استان بوشهر از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز  را ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر عنوان کرد و ادامه داد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر  به ۸۳۳ ‏نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اقدام های خوبی در استان بوشهر جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده که می بایست خانواده ها با مدیریت خود و عدم برگزاری دورهمی ها به کنترل شیوع این بیماری در استان کمک کنند.

 

کد خبر 1005627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha