همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائزی با بیان اینکه همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تاکید بر قرآن و روایات برگزار می‌شود گفت: دبیرخانه علمی این همایش دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه چمران و دبیرخانه اجرای این همایش معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف خوزستان خواهد بود.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تاکید بر قرآن و روایات به صورت آنلاین با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه چمران، پایگاه استنادی جهان اسلام و پایگاه سویلیکا برگزار می‌شود افزود: این همایش  اسفندماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات 30 دی ماه است.

 

وی با اعلام سایت رسمی ارسال مقالات این همایش به آدرس www.okhconf.ir اضافه کرد: دبیرخانه علمی این همایش دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه چمران است و دبیرخانه اجرای این همایش معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف خوزستان خواهد بود.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان سرفصل‌های این همایش را اینگونه تصریح کرد: این همایش در 18 محور با عناوین وقف قرآن و حدیث، شواهد و مستندات قرانی وقف، جایگاه آثار وقف در حدیث، سیره ائممه معصومین و وقف، وقف در بیان اندیشمندان مسلمان، اعتبار شناسی و حجیت وقف نامه‌های کهن، ضرورت تبینو توسعه وقف در عرصه اجتماعی و ... برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1005649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha