تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) در قالب قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت شکل گیری قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری گفت: تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) از محورهای برنامه ریزی شده در قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» طی نشستی با حضور نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با محوریت بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) در قالب قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری از جمله برنامه های در حال پیگیری است. 

 

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: تغییر کاربری اراضی زارعی و باغی از جمله مشکلات و دغدغه های استان البرز است که در این رابطه دادگستری استان البرز بنابر حجم بالای تغییر کاربری ها در سطح کشور وضعیت حادتری دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس نقش قانون گذاری در جریان کاهش جمعیت کیفری، جرم زدایی و ... دارند که با توجه به این مهم می توان شاهد تغییر نگرش به مقوله جرم در قوانین کشور بود.

 

وی بیان کرد: استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران به عنوان یکی از ظرفیت های صنعتی کشور محسوب می شود که این مطلب با توجه به رشد جمعیت مهاجرپذیر توجه ویژه ای را ایجاب می کند.

 

فاضلی هریکندی بیان کرد: با توجه به ورود دادگستری استان البرز نسبت به شرایط بیمارستان امام خمینی(ره) انتظار می رود به زودی قطعیت رأی صادر و با محوریت حفظ حقوق بیت المال اطلاع رسانی و اعلام عمومی شود.

 

مدیرکل دادگستری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: دادگستری استان البرز در قالب فعالیت جهادی با توجه به ضعف در منابع انسانی و زیرساختی همچنان با هدف خدمت رسانی به مردم در تلاش است.

 

کد خبر 1005680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha