اهداء جهیزیه از طرف موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) ملایر

جلیلی گفت: موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) ملایرهمزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) یک دست جهیزیه به نوعروس خانواده جامعه هدف اهدا کرد.

«سمانه جلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: موسسه خیریه محمد رسول الله (ص)  با همکاری  اعضا ء و خیرین خود در راه کمک و امداد رسانی به نو عروسان خانواده های جامعه هدف که در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب (س) پا در خانه بخت می گذارند اقدام به تهیه  جهیزیه برای این نو عروسان کرده که اقدامی ارزشمند و ماندگار در سطح شهرستان و بخشهای تابعه آن است .

 

مدیر موسسه خیریه محمد رسول الله (ص)ملایر افزود: به لطف و یاری خداوند و تلاش مدیریت و اعضاء و خیرین خیر اندیش  این موسسه توانست یک دست جهیزیه را تکمیل و با همکاری خوب و صمیمی امام جمعه ملایر  در حسینه دفتر ایشان  به نوعروس خوشبخت از خانواده جامعه هدف در آستانه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اهداء کند.

 

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار و همچنین فرا رسیدن شب یلدا در پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه کسانی که در تهیه و تدارک این امر خیر و خداپسندانه و کمک رسانی به خانواده های جامعه هدف در این روزهای سخت کرونایی یاری گر این موسسه هستند دارد.

جلیلی با بیان اینکه موسسه خیریه محمد رسول الله ملایر ازسال 92 به صورت هیاتی اداره می شد واز اردیبهشت ماه سال 98با دو مجوز از کمیته امداد امام (ره) و اداره ورزش و جوانان به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است افزود: این مرکز حامی خانواده های بد سرپرست و بی‌سرپرست است و صورت مردمی و زیر نظر نهادهای مرتبط اداره می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه این موسسه از  اولین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با کمک خیرین اقدام به توزیع انواع اقلام بهداشتی که توسط کارگاهی که خود موسسه دایر کرد داشته است. افزود: توزیع سبدهای معیشتی به خانواده‌های نیازمند ،البسه لوازم تحریر در بین دانش آموزان نیازمند، کمک در حوزه و دارو و درمان بیماران نیازمند،تهیه و توزیع تعدادی جهیزیه از جمله اقدامات این موسسه طی ده ماه گذشته بوده است/

کد خبر 1005693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha