پرستاران پیش قراول خدمت صادقانه هستند/ ارتقاء زیرساخت های درمانی و بیمارستانی در استان البرز

شهبازی با اعلام خبر ارتقاء زیرساخت های درمانی و بیمارستانی در استان البرزگفت: پرستاران پیش قراولان خدمت صادقانه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی آئین تجلیل و تکریم از پرستاران که صبح یکشنبه ۳۰ آذر در بیمارستان های استان البرز انجام شد گفت: پرستاران پیش قراولان خدمت صادقانه هستند. 

 

استاندار البرز افزود: یکی از برنامه های اجرایی انجام شده در استان البرز تقویت و رشد زیرساخت های درمانی و بیمارستانی است که در این راستا شهرستان فردیس و شهر هشتگرد با توجه به جمعیت قابل توجه ساکن از بیمارستان  استاندارد برخوردار می شوند.

 

وی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی درمانی به مردم بیان کرد: خدمت رسانی درمانی در قالب تقویت زیرساخت ها، بهبود شرایط خدمت رسانی و ایجاد ساز و کارهای درمانی و خدمات دهی از جمله برنامه هایی است که به صورت متناوب در دست اقدام است.

 

وی اظهار کرد: تولید مواد ضدعفونی کنند، شوینده همچنین ماسک با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا از محورهای اصلی برنامه ریزی شده در روند خدمات دهی به شهروندان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز تا به امروز در جذب کمک های خیّران و نیکوکاران همچنین ارائه اعتبارات و تجهیزات لازم به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا پیشگام بوده است.

 

 

 

کد خبر 1005708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha