پرستار عضو کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تجلیل شد

مدیر مسئول فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: «الهام کریمی» پرستار عضو کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار تجلیل شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «الهام کریمی» پرستار عضو کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار تجلیل شد.

 

مدیر مسئول فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: این مراسم تقدیر متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور اعضای کانون برگزار شد اما در فضای مجازی از خدمات این پرستار ایثارگر تقدیر شد.

 

وی یادآور شد: این عضو کانون هم اکنون در بیمارستان امام خمینی شهرستان پارس آباد مشغول به فعالیت و کمک به بیماران کرونایی است که از خدمات مجاهدت گونه ایشان تقدیر و تجلیل شد.

 

محرمی اذعان داشت: هم اکنون پرستاران و کادر درمانی با ایثار و فداکاری همچون دوران دفاع مقدس در حال خدمت رسانی به مردم هستند تا سلامتی و تندرستی در سطح جامعه برقرار باشد.

 

وی عنوان کرد: مردم نوع دوست نیز باید با همدلی در کنار کادر درمان کشور توصیه های بهداشتی و سلامتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند تا شاهد نابودی این بیماری در سطح کشور باشیم.

 

مدیر مسئول فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: روزهای سختی را برای مقابله با بیماری کرونا پشت سر گذاشته ایم و به کادر درمانی کشور خسته نباشید می گوییم و امیدواریم با مشارکت مردم این بیماری را شکست دهیم.

 

محرمی خاطر نشان کرد: به توصیه های کادر درمانی نیز دورهمی های شب یلدا را برگزار نخواهیم کرد تا زمینه شیوع این بیماری در جامعه ایجاد نشود.

 

کد خبر 1005727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha