دورکاری کارکنان ادارات بر اساس وضعیت شهرستان جهرم انجام شود

شفیعیان گفت: دورکاری کارکنان ادارات سلیقه ای نیست و بر اساس وضعیت شهرستان باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «​مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۳۰ آذر) در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: روز پرستار را به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل کنیم به گونه‌ای که خستگی این ماه‌های پر مشغله از این قشر زحمتکش گرفته شود.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم، افزود: با کار بزرگی که پرستاران برای مقابله با کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با تقدیر از فعالیت های نیروی مقاومت بسیج در طول مدت شیوع بیماری کرونا بیان داشت: هرجا کار را با همکاری بسیج و مساعدت مردم انجام دادیم جواب بهتری گرفتیم.

 

شفیعیان با تاکید بر لزوم رعایت دورکاری توسط ارگان ها و ادارات، ابراز داشت: دورکاری کارکنان ادارات سلیقه ای نیست و بر اساس وضعیت شهرستان باید اجرا شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به نگرانی ها در خصوص شب یلدا، عنوان کرد: ۵۰ درصد انتشار ویروس از طریق دورهمی های خانوادگی است و بایستی دورهمی ها را به صورت مجازی برگزار کرده و از تجمعات به جد پرهیز شود تا شاهد افزایش مجدد بیماری بالاخص در فصل سرما نباشیم.

 

وی با یادآوری اینکه شرایط اصناف را درک می کنیم و به واسطه همکاری مشفقانه آن ها طی ۲  هفته طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها از آنان تشکر می کنم، تصریح کرد: اولویت فعلی سلامتی مردم است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم عنوان کرد: در راستای محدودیت های شب یلدا شنبه و یکشنبه فعالیت تمام اصناف به غیر از گروه یک از ساعت ۱۸ ممنوع بوده و تیم های نظارتی اجرای این محدودیت را کنترل می کنند.

 

شفیعیان تاکید کرد: تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع بوده و تردد درون شهری نیز تا ساعت ۲۰ و جریمه تردد بعد از این ساعت، ۲۰۰ هزار است.

 

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و دقت بیشتر از سوی صنف تعمیرات وسایل نقلیه که عمدتا نیز در ورودی شهر هستند، شد.

 

کد خبر 1005730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha